17. dec. 2008

Imate par minut?

V preteklih treh dneh sem vztrajno ugotavljala, čemu služijo koledarji ...

Ko sem namreč že četrtič rekla: "Ojej. Ne, takrat v bistvu ne morem, ker sem že dogovorjena/sem takrat kakih 100 kilometrov stran/moram nujno tjapatja," sem sklenila, da bo treba tudi zasebnost spakirati v koledar. In končno razumem prijateljico, ki je že leta nazaj ob vsakem poskusu dogovarjanja za kavo iz torbice potegnila žepni planerček in po poglobljenem študiju vsebine rekla: "Ja, takrat imam 45 minut časa."

Kakorkoli. Imate par minut?

Ne, jaz tudi ne.

3 komentarjev:

tjasa pravi ...

Lušten zapis. :)

Anonimni pravi ...

Ja, poznamo to. Zelo zanimiv je proces dogovarjanja z mojimi tremi sošolkami, s katerimi se vedno skušamo dobiti vse skupaj ... Planerčke ven in ... najbolj zanimivo pa je dogovarjanje po kilometerskih mejlih :)

Nina pravi ...

:D