20. dec. 2007

Ajdouscina

Buljim v Cestni atlas Evrope (pojma nimam, zakaj, vem pa, da sem pred kakimi 15 minutami zelo nacrtno atlas poiskala in posledicno predvidevam, da sem tudi zelela nekaj najti v njem). Naj dodam, da je tale atlas precej neuporaben, saj v njem najdes le tiste ceste, ki so itak ocitne (ce v Avstriji uspes zgresiti A2, predlagam pregled pri okulistu), medtem ko je razne bolj lokalne povezave nemogoce najti - predvsem zato, ker rabi kraj vsaj dve cerkvi, gostilno, trgovino in posto, da se znajde v njem.

No, med preucevanjem Slovenije sem ugotovila, da obstaja celo podrobna karta Ljubljane. Da na njej ni oznacenega novega mosticka (!) v Trnovem (ali je to mogoce kaksen ze kaksen drug del mesta? se mi zdi, da jih je tukaj precej na kupu), me sploh ne preseneca, tudi zapora centra ni nakazana, ampak ce se kak turist pomotoma spravi v center z avtom, je to njegov problem ... Da pa je Ajdovscina zapisana kot Ajdouscina, je pa hecno.

In sem za hec pobrskala se po kazalu krajev: Dunaja, Pariza, Rima, Benetk seveda ni v njem ... Pa ceprav naj bi jih pisali podomaceno ...

0 komentarjev: