6. okt. 2007

Vprasanje

V trgovini z igracami cepim pri najnizji polici, v eni roki drzim nekaj, kar od dalec spominja na medveda, v drugi roki kilavo plisasto macko. Na polici so se lev, pes in srna, ki imajo vsi popolnoma enake glave. Pa se mnogo drugih zivalskih vrst je na polici, Noe bi bil navdusen nad izborom (cetudi je izvedba bolj vprasljiva).

Prijazno nasmehljana prodajalka me seveda vprasa: "Lahko kaj pomagam?"

Jaz, ki brskam ze iz navade, z upanjem v oceh: "Imate mogoce hijeno?"

Gospodicna me pogleda, kot bi jo prosila za 50 centov, da si grem po sendvic, nasmeh je ze pozabljen: "Ne."

Jaz pa pospravim tiste zivali, ki jih v strahu pred nocnimi morami ne bi nikoli kupila najdrazjemu necaku. In se odpravim iz se ene trgovine z igracami.

4 komentarjev:

Aelfsciene pravi ...

Ooooooooooo kolk te mam rada :*

Nina pravi ...

Dobila jo bom, pa ce potem takoj umrem! ;)

Anonimni pravi ...

http://www.animalden.net/cj/7116.jpg

Ne umret! =)

Nina pravi ...

Hehe, tudi jaz sem jo ze nasla na internetu - v tujini, v Sloveniji pa jih zal se nisem zasledila. Poleg tega me, priznam, zabava odziv prodajalk, ko povprasam po hijeni :D