4. okt. 2007

WTF? Itak?

Ze zadnjic sem se jezila nad akcijo Itak.

Tokrat me je pa razjezil njihov najnovejsi televizijski oglas.

Gr8! Wtf? Lol. Thx.

Recimo, da razumem, da je to jezik "internet", kot pravijo v reklami, pa me vendarle moti.

Kako pogosto slisite na TV besedo na f? In kaksen skandal se vsakic iz tega razvije (ce to seveda ni film ali nadaljevanka s trikotnickom)? Tukaj pa kar v reklami. (Ne, nikar me ne obtozujte puritanstva, govorim le o dvojnih merilih.)

Se spomnite reklame za rio mare pate? Tiste, ki mora imeti podnapise, ker reklama ne sme biti v tujem jeziku? Ja, tukaj so izkljucno kratice, pa vendar so izvorno angleske. Dvojna merila?

14 komentarjev:

Aelfsciene pravi ...

Jaz zgleda le nisem tak geek, ker polovice onih kratic v reklami ne zastopim ... No, vsaj tiste, ki jo drzi tip, ko ga napade njegova topless zenska s 4yeo , nisem nikoli videla :D

Je pa zoprna reklama. Ampak se zmeri lazja za prenasat kot ... ih, saj veste, katere jaz ne morem. Itak.

Anonimni pravi ...

What the frufru?

Provokativno, a pravno moralno neoporečno. :)

Nina pravi ...

Aelfsciene, 4yeo = for your eyes only :D

Fittipaldi, mogoče je res neoporečno, ampak že tvoja razlaga (what the frufru?) je v angleščini. Podnapisi?

Prepričana sem, da so preverili, kako daleč lahko grejo. In prepričana sem, da so na samem robu še dovoljenega (oz. verjetno zadeva ni izrecno prepovedana). Priznam pa, da se mi ne da brati zakonov ta trenutek.

PS: Drugič daj še http:// na začetek linka ;)

Sovica Oka pravi ...

Nekaj razlage o tej temi je pri Hrčku (hrcek.blogspot.com), check out.

Velikokrat, ko kake velike ustanove "pikirajo" na mlade, naredijo tako promo. akcijo s sleng izrazi. A priori me odbijajo in tudi ko sem bila srednješolka, mi je bilo neumno it na banko in reč: "Živjo, jaz bi odprla Ful Kul račun!"
(zdaj se imenuje "O'Mega")
Doooh!

Zakaj se je M.telov Študentski paket preimenoval v Itak? Ja, ker je "itak" bolj kulsko slišat... Ali pa v odgovor Simobilu - Mi smo Orto! ;)

Kdo bo naslednji z "iber"? ;)

Nina pravi ...

Hmmm, zdaj razumem ... Ampak bmk za jumbote ;)

Hočem reči, da če ima presneti rio mare podnapise, naj jih imajo tudi razni wtf-ji :D

Moram reči, da včasih me pa jezi tole cefranje slovenščine, pa se imam za hudo liberalno na tem področju :D

Aelfsciene pravi ...

Ne, 4yeo vem, kaj je, tisto, kar drzi njen tip, mi ni jasno :)

Verjetno si lahko privoscijo tak tip kraticenja, ker se nihce ni pomislil, da bi to prepovedal z zakonom. Verjetno pise, da mora biti na nacionalni televiziji vsak tuj jezik preveden, nikjer pa ni navedeno, da morajo biti podnapisi za kratice ;)
Pa ceprav govorijo internet :)

To privabljanje mladih in ponavadi neki hecni poskusi slenga so pa tudi meni trn v peti. Niti slisati jih ne smem, ker me postane sram, ceprav nimam nic zraven.

Nina pravi ...

POS ... Piece of shit? ;)

Bolj verjetno pa ... Parents Over Shoulder ... Gre nekako v kontekst :D

Boštjan pravi ...

po krajšem vikend oddihu se bom tut js posvetil teli sveži itak oglasni stvaritvi :)

Nina pravi ...

:D

Komaj čakam :)

Sovica Oka pravi ...

Dobra ali slaba, očitno pa učinkovita oglaševalska kampanja, glede na to, da se toliko govori o Itak-u :) :) :)

Nina pravi ...

Vsaka reklama je dobra reklama? Itak :)

Fire-Fighter pravi ...

Ježeš! Mam občutek, da imaš nekaj proti Mobitelu, ker si se že enkrat pritoževala zaradi Itak akcije v Koloseju! No potem bi morala biti karta definitivno zastonj, ker včeraj sem šel gledat film v dvorano 2 oin obrnem karto naokoli...VSI SMO NA ORTO! Dijo mio nimaš kej...vsak po svoje SiMobil pa z Orto. :)

Nina pravi ...

Fire-Fighter, a ni tako, da si v Sloveniji izbereš svojo trgovsko verigo, svojega mobilnega operaterja, svoje pivo ... in furaš zvestobo do groba? :D

V resnici mi gre na živce tale itak-akcija, katere največja napaka - poleg rahle neokusnosti (tisti slepi itak-možic je bil zame kaplja čez rob) - je angleščina ... In slovenisti smo glede tega sitni :P

Sicer pa sem v naslednjem postu obljubila, da se z itakom (haha!) ne bom več ukvarjala :D

Anonimni pravi ...

Men ni blo logično tist POS..pa sm zeii ugotovila kr je en napisu...sam so res debilni...in Simobil in Mobitel tekmujejo kir ma bol bedne reklame...pa še na Papriki skos tto vrtijo da je že bedna..od začetka sm jo še gledla pol pa kr nekki...res so dougocajtni da se ne znajo keii nouuga spounat..ne vem zkka sploh reklame delajo, ko jih itq noben ne gleda...se opravičujem kr pišem u slengu sam mi je 1000x laži ko pa u slouunci..fsm*~faiin se meiite(pomeni=D)