17. okt. 2007

Kmetija

Mami obcasno gleda Kmetijo. Pravi, da ji sicer ni vsec, gleda jo pa vseeno, ker jo zanima. Kdo bi razumel.

O oddaji sami ne bi zgubljala (prevec) besed. Oddaja je strasno dolgocasna, vsi zapleti so povsem nezapleteni, preizkusnja s pasom pa je bila naravnost grozljiva.

Dalec najbolj nadlezna pa je voditeljica, ki ves cas dela presledke med besedami. Dve besedi pa presledek in tri besede in presledek ... Hm, koncno nekdo, ki ne govori prehitro? Mogoce. Zdi se mi, da je voditeljici sicer jasno, da s tem poudarja besede, ampak resno dvomim, da je treba poudariti prav vsako drugo ali tretjo besedo.

Taksno poudarjanje (ali clenjenje) niti priblizno ne zveni naravno. Poleg tega je strasno tezko slediti - ce je pa vse poudarjeno!

Oh, kje sta Ajda in Natasa, ki sta vzgajali govorce stare sole?

5 komentarjev:

Sovica Oka pravi ...

Se mi zdi, da so v Italiji Kmetijo popestrili s tem, da so vanjo "vtaknili" showbiz ljudi. Vseeno nisem gledala. Oddaje .it produkcije me namreč neznansko dolgočasijo, celo nervirajo!

Tale naša Kmetija je krneki. Gledala sem 10 minut ko sta se dve borili - tisto s pasom. WTF!?

Voditeljica pa... nekdo je nekoč izjavil, da "kdor govori (pre)počasi, tudi misli (pre)počasi", hehe.

Pika Poka pravi ...

Tudi moja mama govori isto o tej Kmetiji. :S Kdo bi jih le razumel? :S
Tisto s pasom, ko sta se dve borili za obstanek, je bilo res GROZNO! Mislim...WTF??!!
Poleg tega pa se mi zdi vse nekako zrežirano. Ne vem. :S Glede na to kaj mi mama govori kaj se pač dogaja, lahko res sklepam, da je vse skupaj tudi ZELOOO dolgočasno.
Kaj pa vem...
Enkrat smo gledali to Kmetijo vsi skupaj in v bistvu je bil le en sam smeh. In NE! Ni bilo smešno. Le tako brezveze je vse skupaj in pol (kaj so se pogovarjali) niti razumeli nismo.
Oprosti, da sem se zatipkala..Čisto preveč.
Samo to sem pa res morala napisati.

Have a Nice Day. ;D

Nina pravi ...

Sovica, mislim, da bi bilo verjetno res vsaj malo bolj zanimivo pokukati, kako se vipovci spopadajo s to situacijo :D
Hehe, počasno govorjenje, ja, mooče pa res ;)

Baby Booo, ni problema, rada berem komentarje ;)
Jaz tudi ne najdem prav nič zanimivega v vsem skupaj. No, mogoče so mi všeč narečja tekmovalcev, ker jih ponavadi ni toliko v resničnostnih šovih :D

Anonimni pravi ...

Tako butastega šova, če temu sploh lahko rečemo šov, pa še ne. Še sosedova kmetija je bolj zanimiva. Ne štekam pa ljudi, ki to dejansko gledajo in devajo potuho pop-u, ki je že par let totalno brez idej.

Če bi mi ukinili TV, bi pogrešal le discovery pa kakšen animal planet. Ostalo pa razadi mene lahko zaprejo.

Nina pravi ...

Hehe.

Dokler bodo ljudje klicali in glasovali, kdo bo zmagal v teh absurdnih bojih, bo na tv-jih vse vec tako bedastih oddaj. Ocitno se nekomu splacajo ...