4. avg. 2007

Pozdrav

Obstaja par pozdravov, ki so se mi vsidrali v spomin. Navadno so to pozdravi v slovo in vedno imajo kakšno "globoko" sporočilo.

Kot recimo (tole se mi zdi izredno posiljeno):

Ostani v cvetju.

Sploh, če pravkar odhajate z obiska, na katega ste prinesli šop cvetja. Haha. Ha.

In pravkar sem se spomnila sošolca, ki je v slovo vedno rekel:

Adijo. Pa ne pr kraj hodt, da ti ne pade kkšna opeka na glavo.

Ne vem, zakaj, ampak vedno sem si ga predstavljala, kako na strehi čaka, da bo kdo prišel mimo in mu bo lahko vrgel opeko na glavo ...

Se še kdo spomni kakšnega tipičnega pozdrava? Recimo Mario in njegovih nekaj trenutkov? Pa Saša Gerdej je imela nek tipičen pozdrav. In različni voditelji Dnevnika in 24ur se trudijo z novimi in novimi pozdravi.

In pazite se opek ;)

12 komentarjev:

Ulmiel pravi ...

Enkrat sem nekoga spoznala ki se je predstavil nekako takole: "Živjo, sem tapata in ne maram jogurta." Seveda je večina folka (vključujoči z mano) presenečeno pobuljila in se nasmejala ... je bilo izvirno. Sicer pa ne vem ... včasih se mi že moj "čau" zdi čisto preveč oguljen, pa se ne morem spomnit česa bolj zanimivega. Morda bi morala v Quenyji začet pozdravljat, to bi bilo zanimivo. ;)

Ulmiel pravi ...

OT: OMG, šele zdle sm vidla da maš na dnu strani eno huge bogomoljko. Na kaj namiguješ? ;)

Nina pravi ...

Hehe, jaz imam pa rada jogurt :)

Bogomoljka je pa zelena in gre lepo k ostalim elementom strani :) Sem jo pa omenila ze takrat, ko sem opisovala novosti na strani :)

Anonimni pravi ...

Od one z 24ur "na snidenje" mi gre že pošteno na k****! :)

Ulmiel pravi ...

Ojej, sem šele zdajle opazila, prav brat sem šla ta zapis z novostmi. Hja, čoravi ostanejo čoravi. ;)

Nina pravi ...

Nitka, za njen pozdrav sem že slišala, nje pa na srečo še ne ... :) Mislim, da imam še iz otroštva navado prestavljati na katerikoli drug program, ko se začnejo poročila.

Nárëlaimë, jaz te imam vseeno rada ;)

Sovica Oka pravi ...

Jaz rečem takim pozdravom "mašila", ker se mi zdi, da tistim, ki pozdravijo na tak način, nekako ni dovolj rečt le "ciao", "živjo", ipd. Jaz dodam osnovi mogoče le še "lepo se imej".

Med najbolj neumnimi pa zame zmaga: "Pozdravi rože in zalij mamo!" WTF? Ok, saj je izvirno ko slišiš prvič, (kot je napisala Nárëlaimë), ko postane epidemija pa zna bit prav nadležno!

Nina pravi ...

Se strinjam, taki pozdravi so lustni, ko jih slisis prvic, sploh, ce ves, da je pozdravljalec dejansko avtor tega pozdrava (kopirati izvirne ideje se mi je vedno zdelo butasto), vendar pa so tako opazni, da se jih hitro navelicas ... Jaz sem imela tiste opeke zelo hitro dovolj :)

Aelfsciene pravi ...

Meni je pa od neizvirnih se vedno najbolj lustna tista Asterixova "Naj ti nebo ne pade na glavo." :D

Nina pravi ...

Ja, ta je zares hudo kjud :D

Anonimni pravi ...

"Ko se boste igrali počnite to varno. Lahko noč"- Saša Gerdej, na nacionalki so noreli zaradi tea pozdrava;)

Nina pravi ...

Jaaaa, to! Hvala, se res nisem mogla spomniti :D