29. jun. 2009

Ukaz?

Strašno rada se sprehajam po Ljubljani. Če je le mogoče, iščem poti, po katerih še nisem hodila, in gledam hiše. Ljubljanske hiše so očarljive, zdi se, da skrivajo čisto posebne zgodbe in te zgodbe si včasih sama izmišljam. Hiše mi ne bodo izdale ničesar. Vsaj ne tako zanimivega ...

Med vsemi ljubljanskimi posebnostmi pa me trenutno najbolj fascinira Kidričev spomenik.

A zakaj? Hja, poglejte si ga:

Vir fotke: wiki

Si že cel dan zastavljam vprašanje, kakšen človek je bil to, da so ga takole upodobili. Pustimo ideološke opredelitve, če je le mogoče. Poskusite si zamisliti, kakšna osebnost je takole upodobljena: z rokami uprtimi v boke, namrščen in kričeč. (Tule je še bolj razvidno.)

Za spomenikom cvetijo rdeče vrtnice (zdi se mi, da so vrtnice, zagotovo so rdeče), ljudje hitimo mimo, on pa tam vpije svoj tihi ukaz.

5 komentarjev:

Aelfsciene pravi ...

Vanj sem jaz ves cas gledala na poti v in iz Rozne doline, pa me je vedno zabaval :D Res so ga postavili popolnoma razpistoljenega.

renton pravi ...

Js mam pa vedno feeling, ko da se mora glihkar usrat. :DDDD

BeeBee pravi ...

Na poti v službo sem si ga malo bolje ogledala. Meni izgleda, kot bi ravno vstal in še zeha.

So pa res zadaj rdeče vrtnice.

Nina pravi ...

BeeBee, projekcija tvojega lastnega počutja? ;D
Čeprav, zdaj, ko si omenila, si popolnoma predstavljam, kako zjutraj vstane, se gre malo pretegovat pred hišo, nemarno zazeha in takrat ga pofotka nek "umetnik", da bo lahko iz te fotke naredil kip :D Sem prepričana, da se je potem še zdrl na tega umetnika ;)

Renton, projekcija? :P

Aelfsciene, meni se tudi zdi prav zabavno razpištoljen - dober izraz, ja :D

alcessa pravi ...

Zgovoren prikaz patriarhalne avtoritativnosti, ki je prevevala našo polbližnjo zgodovino in senilno pozabila pristati na smetišču.

Nč ne projiciram :-)