1. apr. 2009

Literatura

Pred kratkim sva z zelo očarljivim mladeničem (tri leta ima) brala njegovo knjigo. Jaz se ne spomnim, da bi kdaj imela takšne knjige, ampak zdaj so očitno kar popularne: cele strani slikic in poimenovanj za stvari na slikah. Seveda pri treh letih še ne znajo posebej dobro brati (čeprav se je že uspel podpisati - verjetno z mamino pomočjo), pa sem malo pomagala.

Najprej me je očaralo dejstvo, da so v knjigi upodobili tudi prostor, ki se mu bojda pravi utiliti. V sskj takšna beseda obstaja in zaznamuje nekakšen gospodinjski delovni prostor, vendar pa poznam zelo malo hiš, ki bi takšen prostor imele ali bi ga prebivalci hiše poimenovali utiliti.

Ko sva bila na strani s spodnjim perilom (eh?), so bile na eni sliki spodnje hlačke, na drugih pa slip. Tokrat se nisem ubadala z razlago iz sskj-ja, sem se pa skušala spomniti, za kaj vse se uporablja ta beseda. In sem se spomnila, da je nikoli ne bi uporabila za moške spodnjice.

Potem sva pa pohitela do živali. In tam me je skoraj kap: kit ubijalec je zavzemal pol strani. Na srečo ga je mali "prebral" orka.

In kaj smo se naučili? Ne prav dosti, ampak očitno bo treba prebrati v celoti prav vsako knjigo, ki jo kupujem za mladičke ...

4 komentarjev:

BeeBee pravi ...

Samo še "glav kompartment" v avtu manjka.

marushka pravi ...

Jaz sem danes kupila Muco Copatarico in Pekarno Mišmaš. Vsaj vem, kaj bo nekdo bral. :) Sodobne moram pa najprej sama prijeti v roke in ugotoviti "če so za kj". :)

Anonimni pravi ...

@beebee: in retrovizor.

Nina pravi ...

BeeBee & enxen, začuda so notranjost avtomobila izpustili ...

marushka, jaz takih "mini enciklopedij" itak ne podpiram ;) Zame mora otroška knjiga imeti zgodbo :D In kupujem samo preverjene, ampak ... Kaj bom, ko "preverjenih" zmanjka? Prebrala vsako kar tam v knjigarni? :D