1. okt. 2008

Očarljivo

Zdravstveno zavarovanje je pametno pravočasno urediti in tako sem se tudi jaz včeraj odpravila na lokalno izpostavo ZZZS, da bi tam pustila potrdilo o vpisu. Ja, včeraj - pozno, ampak pravočasno :D

Najprej me je očarala polna "čakalnica" (zakaj je nikoli prej ni bilo ... sploh? pa saj je kot pri zdravniku, klopice in to ...). Potem me je očaral še strojček s številkami. Nekaj je na njih, vedno me očarajo. (In beseda tedna je vsekakor očarljivo.)

No, sem že hotela spustiti tisti pildek v škatlo, na kateri je na veliko pisalo, da je namenjena potrdilom o vpisu, ko sem opazila, da je nad njo precej manjši listek, na katerem je pisalo, naj v škatlo ne vržem potrdila o vpisu. Ker v škatlo ne smemo metati potrdil tisti, ki bomo to ali ono ali stari 26 let v letošnjem študijskem letu.

Nekaj malega sem že vedela o zadevi, me je pa razveselilo, da bom lahko o tehničnih podrobnostih povprašala kar osebno.

Sem vzela številko in čakaaaala ...

Na okencu so mi povedali, kar sem že vedela, nato pa sem povprašala o tehničnih zadevah: me bodo obvestili, da moram priti uredit zavarovanje, dobim kar položnico? So rekli, da so jim rekli, da nas bodo verjetno obvestili. Je pa to nekaj novega in še ne vedo, kako bo potekalo.

Jaz tudi ne.

6 komentarjev:

MartinaS. pravi ...

Jah, res super, da je treba po po 26.letu plačevati osnovno zdravstveno zavarovanje, pa čeprav človek pridno študira... v mojem primeru je to magisterij. Namesto, da bi država podiplomce še bolj podpirala. :/

Ulmiel pravi ...

Eh, a morda veš, kaj se zgodi, če zgubiš status in rabiš plačevati zavarovanje? Men je to vse amerika, prav izmikam se opravljanju teh bedarij ... :S

Nina pravi ...

Seveda vem. Če nimaš nobenih prihodkov, skočiš na občino (ampak ne vem, kateri oddelek), kjer urediš, da ti obvezno zavarovanje krijejo oni. Pa vprašaš, če vseeno rabiš še dodatno zavarovanje (ker ne vem, kaj ti občina dejansko krije, jaz sem namreč vedno imela dohodke). In če ga rabiš, ga skleneš asap, sicer ti lahko podtaknejo 3-mesečno čakalno dobo, ko plačuješ, nisi pa upravičena do povračil ... Če imaš dohodke, greš na zzzs in se prijaviš in plačuješ sama, obvezno tudi dodatno. Sumim, da te morajo starši še nekje odjaviti ... Pa nič ni avtomatsko, ampak moraš vse spremembe sporočati sama ...

Mintta, tega tudi jaz ne razumem. Če že kaznujejo "redne" študente, podiplomcev res ne bi smeli ...

MartinaS. pravi ...

Verjetno je bilo treba nekje najti priliv v državni proračun - če pa nujno rabimo tistih 100 oklepnikov 8x8.

Nina pravi ...

Veš kaj, predlagam, da si enega kar prisvojiš tam gori. In ga imaš za vožnjo do faksa. Če ga še nisi odplačala z raznimi prispevki, ga boš pa kmalu :D

Ulmiel pravi ...

U, hvala, Nina!! Zdej moram sam ugotoviti kateri oddelek je taprav. :D