10. jul. 2008

Porabnik ali uporabnik?

Res me zanima, kaj je bolj prav - proračunski porabniki ali uporabniki? V praksi se menda uporabljata oba izraza: porabniki in uporabniki, čeprav se zdi, da je slednji v zadnjem času prevladujoč ... Oba izraza precej verjetno zaznamujeta isto predmetnost (hm?), saj tudi samim proračunskim u-porabnikom očitno ni jasno, kako in kaj: razvidno že v prvem členu.

Ker pa sem danes ravno prav razpoložena, bom svoje mnenje o zadevi predstavila s citiranjem slavnega (in, ja, starosti primerno zastarelega) sskj:

porábljati -am nedov. (á) 1. delati, da je vedno manj razpoložljivih materialnih dobrin 2. knjiž. uporabljati

uporábljati -am nedov. (á) 1. delati, da kaj opravlja določeno delo, nalogo in s tem zadovoljuje potrebe koga 2. delati, da je kaj pripomoček pri kakem opravilu, dejavnosti (preostala dva pomena sta povsem nerelevantna)

No, kaj mislite, kateri izraz se mi zdi bolj primeren? ;)

2 komentarjev:

BeeBee pravi ...

Porabnik.

Ko se bo našel kakšen mojster, ki bo znal proračun samo uporabljati in ne porabljati, si zasluži Nobelovo nagrado za ekonomijo. :)

Nina pravi ...

Jaz sem se pri uporabljanju zapičila predvsem v zadovoljevanje potreb koga :D

Se pa absolutno strinjam s porabnikom ;D