5. dec. 2007

O komentarjih

Blogi brez komentarjev (pri tem mislim tiste, ki nimajo omogocenih komentarjev) se mi zdijo kar malce prazni, kot bi jim nekaj manjkalo. Jaz namrec zelo rada berem komentarje, v njih se razvijejo lustne debate, so pa tudi neke vrste potrdilo, da se nekomu zdis dovolj zanimiv, da ti je pustil tudi svoje mnenje.

Na komentarje se trudim odgovarjati, ker se mi zdi vljudno. Pa ker rada cvekam :)

In vcasih se zgodi, da preko komentarja najdem se kaksen zanimiv blog. Blogger (ki mi je z vsako nadgradnjo manj vsec in se z nadgradnjami ubada le zato, da mi povzroca sive lase) je zdaj ukinil moznost, da pisec komentarja poleg imena vpise se naslov svoje spletne strani, na kar me je zadnjic opozorila ze Nusa. In tako tisti, ki nimajo ustvarjenega profila na bloggerju, ne morejo pustiti povezave do svojega bloga. Nadlezno.

Mislim pa, da je zacasno sprejemljiva resitev, ce boste na dno komentarja prilepili se povezavo do svojega bloga.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Joj, pa ne še en profil več! :|

Kot sem opazila, bi se lahko podpisala z Gmailovim naslovom, ki se v obrazcu pojavi sam od sebe, vendar tega uporabljam za "resne" stvari. Tako moram zdaj izbrati možnost "use another account" oz. nekaj podobnega, kar povzroči, da me Blogger odjavi tudi iz Gmaila. Kot si rekla - nadležno.

Treba se bo odločiti, kaj je bolje - neprestano odjavljanje ali učenje na pamet še enega uporabniškega imena in gesla.

Do takrat pa lp od Nuše ;)

PS: Da pa Bloggerja ne bomo samo kritizirali, moram priznati, da mi je zelo všeč to, da se emotikoni ne spremenijo v kakšne grde rumene stvore.

UrosG pravi ...

Ja Blogger ga definitivno lomi, da ne govorim o nekaterih ostalih googleovih pogruntavščinah. Očitno bi se na vsak način radi znebili povezovanja, da lahko uporabniki puščajo še kakšne druge urlje, razen njihovih.

Glede smajlijev, tudi meni grejo na jetra takšni pisani in tisti migajoči. Tile klasični so čisto dovolj :D

Sovica Oka pravi ...

Nuša, Sekundek, se pridružujem mnenju o emoticonih. Če so normalne velikosti, je še prebavljivo, tako da so vse vrstice lepo poravnane...
Kjer vem, da so emoticoni veliki, se jim izognem in smileya naredim tako =)

Ja, Blogger serje, ampak, damn... Toliko ur sem porabila za se vsaj nekaj naučit, da NE ZAMENJAM!

Komentarji na splošno pa zame odražajo stopnjo kulture človeka. Če se ne strinjaš z mnenjem pisca, se pač ne strinjaš, pravim jaz. Zato mu še ni treba napisat: "Ker kreten!" Če pa je navedel neresnice v zapisu, ga na to prijazno opozori. Ne moremo vsi vsega vedet, kajne? ;)

Nina pravi ...

Aaaaaa, 3/4 nastavitev se mi je izgubilo!

Dobro, da je vsaj template ostal, kakršen je bil, ker če mi še tega zgubijo, bom imela tistega osnovnega, se mi ne da še enkrat packat vsega ... Grrr ...

V vsakem primeru sta pa oba elegantno rešila zadevo ...

Nina pravi ...

Ja, Sovica, se strinjam, da so komentarji odraz komentatorja ;)