19. sep. 2006

Zakaj potrebujete lektorja?

Pred kratkim sem - ne tako zelo po naključju - prejela dopis precej znanega velikega podjetja. Na prvi pogled je brez večjih napak. Ampak ne morem iz svoje kože in bom raje malenkostna :)

Zahvaljujemo se vam na zaupanju [...]

Po mojem mnenju se je težko zahvaljevati z zaupanja, vsaj z mojega, za vašega pa ne vem ;)

[...] od avgusta 2005 dalje [je] postala [...]

Kaj hočete povedati? Je že postala? Je postajala? Mogoče še vedno postaja? Odebeljeni besedi preprosto ne gresta skupaj (glagol je pač dovršen in zato ne more izražati nečesa, kar se je začelo dogajali (kar implicira od)).

Jaz menim, da je tole očiten primer hiperkorektnosti - neustrezne pretirane pravilnosti, do katere prihaja v želji, da bi vse zapisali "pravilno".

4 komentarjev:

Unknown pravi ...

Jazd ful sploh ne upam spisat na tale, blog ker, da mi boš popravlalja napako ki pišem, narobe mogoče nevem.

Nina pravi ...

:)

če nekdo naprinta tisoče takih listkov, na katerih je en in isti tekst, bi pač lahko poiskal kakšnega lektorja, ki bi šel enkrat čez tekst in našel tudi take napake :)

če pa ti tuki gor dol neki levo desno komentiraš, sm pa bl k ne vesela, da se komu sploh da :)

Krfjolca pravi ...

Jah sej, ampak meni se zdi mnogo bolj grozno, da se folk zgraža NAD MANO, ker take stvari opazim ... Ubogi mi, zafrustrirani slovenisti, ki nimamo drugega dela, kot da popravljamo vejice za drugimi - normalnimi ljudmi. :)

Nina pravi ...

Mi smo itak nepotrebna navlaka, poleg tega pa ... Le kaj nas učijo na tem faksu?! Saj slovensko pa ja vsi znamo govoriti ;)